שירותי בריאות לחתולים עם Marpet – כל מה שצריך לדעת

אם גם לכם יש חתול, חשוב לכם בוודאי לדאוג לבריאות שלו מבלי לחשוש מעלויות הטיפולים, ומבלי להתמודד עם בירוקרטיה. אנחנו במרפאט מציעים לכם שירותי בריאות לחתולים הכוללים את כל הטיפולים הרפואיים שהחתול שלכם זקוק להם.

MARPET לחתול - יותר טוב מביטוח

“לעולם לא יתיידד חתול עם מי שאיננו מסוגל לאהוב אותו. החתולים אינם טועים בבני אדם”. כך אמר הסופר עמוס עוז. אמנם הכלב נחשב לחבר הטוב ביותר של האדם, אבל חתולים הם בעל חיים מיוחדים כל כך, שאם זכינו באהבתם אנחנו ברי מזל.

 

אז אם גם לכם יש חתול, חשוב לכם בוודאי לדאוג לבריאות שלו מבלי לחשוש מעלויות הטיפולים, ומבלי להתמודד עם בירוקרטיה. אנחנו במרפאט מציעים לכם שירותי בריאות לחתולים הכוללים את כל הטיפולים הרפואיים שהחתול שלכם זקוק להם.

הכיסוי הרפואי שהחתול שלכם צריך

אם יש לכם חתול, אתם בטח מודעים לעלויות הגבוהות של החיסונים, הטיפולים השוטפים, הביקורים אצל הווטרינר, האשפוזים, וההליכים הרפואיים השונים.

 

אז כדי שתוכלו לחסוך מאות ואף אלפי שקלים בשנה, MARPET מעניקה לכם כיסוי במחיר חודשי קבוע וללא השתתפות עצמית, הכולל את כל בתי החולים והמומחים, כל החיסונים והטיפולים השוטפים, ביקור אצל וטרינר, אבחונים והליכים רפואיים בעקבות כל מחלה או פציעה.

 

השירות של מרפאט מכסה מגוון רחב של שירותים רפואיים: ביקורים ובדיקת רופא במרפאות ובמרכזים הרפואיים, טיפול רפואי במחלות, טיפול רפואי בפציעות, ניתוחים, בדיקות מעבדה במרפאת הווטרינר או במעבדות חיצוניות.

 

מדובר בסט בדיקות דוגמת – דם, שתן, צואה, נוזלים ועוד, אשפוזים במרפאה וטרינרית, לרבות בתי חולים ומרכזים רפואיים, הדמיה: צילומי רנטגן, אולטרה סאונד, אנדוסקופיה ועוד, הדמיות CT ו – MRI  (במקרה זה בלבד ההוצאה תשולם ע”י הלקוח ויוחזר תשלום ע”י מרפאט בניכוי השתתפות עצמית

 

ומה עוד? טיפול במקרה חירום מעבר לשעות הפעילות ובשבת/חג, טיפול במחלות תורשתיות ו/או גזעיות, טיפול בסרטן, לרבות טיפולים כימותרפיים, ייעוץ ובדיקות ע”י ספקי שירותים מיוחדים כמו בדיקה נוירולוגית/קרדיולוגית ע”י וטרינר מומחה, תרופות הניתנות כזריקות תת עוריות במסגרת הביקור במרפאה ו/או במהלך אשפוז, תרופות הניתנות כעירוי במהלך אשפוז, מתן עירויי נוזלים ועירויי דם, טיפול בהרעלות ובהוצאת גוף זר, טיפול בהכשת נחש וניקוז שקים אנאליים (עד 4 פעמים בשנה).

 

בנוסף, לקוחות “מרפאט פרימיום גולד” נהנים מחיסונים וטיפולים מונעים לחתולים ללא השתתפות עצמית: תילוע (טיפול טבליות/ סירופ) – פעמיים בשנה וחיסון מרובע – פעם בשנה. אם מדובר בגור עד גיל שנה, אתם זכאים לחיסון מרובע אחד נוסף במהלך השנה הראשונה.

alt-text
תנו לחתול מעטפת שתיתן לכם ראש שקט (pixabay)

איך מצטרפים?

כדי להצטרף לשירות של מרפאט לחיית המחמד שלכם, אין צורך בשיחות טלפון ארוכות ותהליך הרשמה מייגע עם שאלון ארוך. כל שעליכם לעשות הוא להירשם כאן באתר מרפאט בתהליך מהיר ונוח, מהבית ובזמן שנוח לכם.

 

הצטרפו עכשיו בתהליך דיגיטלי פשוט >>

 

זהו. לאחר מכן, הכיסוי הרפואי של החתול שלכם יתחיל באופן מידיי ואתם תקבלו הביתה כרטיס של לקוחות מרפאט אותו תוכלו להציג במרפאות הווטרינריות שנמצאות עמנו בהסדר.

 

כך, כאשר תזדקקו לשירות וטרינרי עבור החתול שלכם, כל שעליכם לעשות הוא לפנות לאחד מהווטרינרים שעובדים עמנו בהסדר. אנחנו עובדים עם מגוון רחב של וטרינרים הנמצאים בפריסה ארצית, כך שתוכלו לבחור את המרפאה הקרובה ביותר למקום מגוריכם וליהנות משירות יעיל ומהיר.

 

מיד עם קבלת השירות הרפואי הנכלל תחת תנאי הזכאות של מרפאט, אין צורך לשלם. אנו נדאג לממן את הטיפול באופן מידיי מהשקל הראשון וללא צורך בהגשת תביעה והתעסקות בבירוקרטיה מתישה.

 

אז אם חשוב לכם שהחתול שלכם יקבל את הטיפול הטוב ביותר מבלי לדאוג כמה זה יעלה לכם – אנחנו ב- MAPRET מחכים לכם.

 

הצטרפו עכשיו ותיהנו מכיסוי מלא למגוון עצום של טיפולים, בדיקות וחיסונים, על ידי הווטרינרים בטובים ביותר ובכל מקום שתבחרו.

 

מה עוד כלול בשירותי הבריאות שלנו? היכנסו >>

קופת החולים לחיות מחמד
דואגים לחמודים בלי לדאוג מעלויות הטיפולים

להצעת מחיר והצטרפות